Drtivá většina zákazníků chce využívat internet nejen jako informační kanál pro své zákazníky, ale hlavně chce přes něj aktivně nabízet svým zákazníkům nové produkty a navazující servis. Je to nejlevnější a nejrychlejší forma distribuce svých výrobků/služeb.
Protože existuje několik cest jak uspokojit tento požadavek (chci eshop), je vždy důležité vybírat na základě mnoha faktorů, které si laik často neuvědomí. Rozsah a variabilita takového řešení se samozřejmě přenáší i do výsledné ceny.
Řešením může být, řazeno od nejnižších nároků:
- objednávkový formulář (pro eshop do 10-ti položek)
- samostatný plugin eshopu aplikovaný do prezentace (desítky položek)
- samostatná aplikace optimalizovaná pro velký počet návštěvníků (tisíce položek)
Další důležitý rozhodovací faktor jsou poskytované typy plateb:
- převodem
- dobírka
- osobní odběr
- paypal
- karta VISA, EC, MC
- a další
testovací: