Klientský eshop

Drtivá většina zákazníků chce využívat internet nejen jako informační kanál pro své zákazníky, ale hlavně chce přes něj aktivně nabízet svým zákazníkům nové produkty a navazující servis. Je to nejlevnější a nejrychlejší forma distribuce svých výrobků/služeb.
Protože existuje několik cest jak uspokojit tento požadavek (chci eshop), je vždy důležité vybírat na základě mnoha faktorů, které si laik často neuvědomí. Rozsah  a variabilita takového řešení se samozřejmě přenáší i do výsledné ceny.

Řešením může být, řazeno od nejnižších nároků:

  • objednávkový formulář (pro eshop do 10-ti položek)
  • samostatný plugin eshopu aplikovaný do prezentace (desítky položek)
  • samostatná aplikace optimalizovaná pro velký počet návštěvníků (tisíce položek)

Další důležitý rozhodovací faktor jsou poskytované typy plateb:

  • převodem
  • dobírka
  • osobní odběr
  • paypal
  • karta VISA, EC, MC
  • a další

testovací:

Still quiet here.sas

Leave a Response