Web, internetové prezentace

Jak udělat dobrý web
Současný trend v oblasti firemních internetových prezentací přesvědčil většinu zákazníků, že k upoutání návštěvníka webových stránek již nestačí mít tzv. “statické stránky”, které nejsou aktualizovány vůbec nebo minimálně. Drtivé procento progresivních firem, které chtějí mít ze své webové prezentace konkrétní přínos od statického modelu ustoupila a začala se aktivně podílet na aktualizaci svých webových prezentací. Stále častěji je požadováno komplexní řešení, jehož pomocí  lze dosáhnout úspor v nákladech a zároveň web použít jako jeden z prodejních kanálů, doplňující stávající prodejní cesty.
Webové stránky by tudíž měly umožňovat odesílání objednávek, působit jako kontaktní a informační centrum, spravovat zákaznická data, vést zákaznické statistiky a poskytovat ceníky a další dokumenty v elektronické podobě.
V návaznosti na reálné detailní reference a příklady uzavřených kontraktů by měly zákazníka ujistit na výběr dané firmy. Nejde jen o vložení „nezáživných„ dat, ale o jejich zatraktivnění. Doplnění o hodnocení konkrétního zadavatele  popsání úspěšnosti a vývoje kontraktu. To vše logicky propojené na objednávku/poptávku, hodnocení článku, anketa apod.
Na uživatele (návštěvníka) musí webová prezentace působit kompaktně, atraktivně a musí být snadno zapamatovatelná a zároveň rozlišitelná od ostatních společností z oboru. Maximální důraz se klade na kvalitu grafického návrhu, který musí upoutat již při prvním „natažení“, ať už formou kvalitního, detailně propracovaného designu, popřípadě formou animovaného Flashe.

Jak pracuji
Po oslovení klientem probereme jeho firemní potřeby, obchodní zaměření budoucí prezentace, veškeré vstupní podmínky a očekávání. Následuje analýza požadavků zákazníka, porovnání s konkurencí, zjištění možných zdrojů, výběr aplikací/pluginů apod. Výsledek je nabídka včetně analýzi pokrývající všechny aspekty budoucího provozu webu. Součástí je cenová nabídka strukturovaný jako bloky, ze kterých si klient vybere stupeň složitosti/propracovanosti v závislosti na ceně za blok/balíček.
Po podpisu smlouvy o vývoji se překročí k vlastní vývojové práci. V jejím průběhu může klient nahlížet na vývojovou verzi.
Po předání a zprovoznění prezentace následuje platba.

Co je výsledkem spolupráce se mnou
Na základě dohody s klientem je výsledkem mé práce webová prezentace v rozumném poměru cena/výkon. Klient může následně požadovat správu obsahu nebo případnou jednorázovou pomoc při řešení dalších požadavků na web.

Comments are closed.